2012年10月31日 星期三

[ 淳.為食 ] 蝴蝶酥、英式蘋果批、蘋果/玉桂口味牛油曲奇 (附食譜)



上星期日阿淳和教會的弟兄姊妹 (Doragamon) 一起渡過了愉快的Cooking Moment!


一口氣完成了三道甜點!蝴蝶酥、英式蘋果批和 蘋果/玉桂口味牛油曲奇!果然是人多好辦事!

雖然過程有點混亂,但很感恩一切順利!下次還是減少甜點份量,讓每個人都可以參與到每個工序,拿到一定數量的成品回家吧!^^


蝴蝶酥 (參考自 Carol 自在生活的 大象耳朵小酥餅)

蘋果/玉桂口味牛油曲奇 (參考自 為食貓 牛油 / 咖啡曲奇)

英式蘋果批 (之前團購學)

材料:

批皮 - 白麵粉 1 磅、牛油10安士、糖霜4安士、雞蛋黃1隻、雲喱拿香油1茶匙

內餡 - 蘋果六個 (大) (去皮去心、切薄片)、牛油2安士、砂糖4安士、提子乾少許、檸檬1片、粟粉2安士 (4安士水打獻)、玉桂粉半茶匙

批皮做法:

1. 先將牛油放在打蛋機內打軟,加糖霜用慢機打勻,再加其他配料慢機打勻,加麵粉完全攪勻成麵團。
2. 將麵團轆成圓形,半分薄,略大過批碟,放在碟底削去邊。
3. 將蘋果餡放中間,邊掃雞蛋,蓋上另一塊皮削去邊皮。
4. 用叉按花邊,收口,中間插幾個小孔,雞蛋加蛋黃掃面入爐,中面火、中底火,面有金黃色,關閉面火,用慢底火焗熟。

內餡做法:

將蘋果去皮去心,切細薄片,用牛油起鑊,略炒蘋果,加齊配料用粟粉開水打獻。

5 則留言:

  1. 全部都係我既至愛
    [版主回覆11/02/2012 15:17:58]真的嗎?!可惜你沒在場,如果唔你你就可以一次過食晒三款啦。

    回覆刪除
  2. 蝴蝶酥 !@o@ 正!!
    好想吃~>V<!!!
    [版主回覆11/02/2012 15:13:04]蝴蝶酥真的超簡單!你也可以自己動手做做看喔!做很有成功感的一款甜點!^^

    回覆刪除
  3. 咁真係睇得又食得呀,見到都想食
    [版主回覆11/03/2012 13:32:01]多謝~^^
    甜點 ♥ 甜點 ♥ 甜點 ♥ 甜點 ♥ 甜點 ♥

    回覆刪除
  4. 睇見都想食呢
    [版主回覆11/03/2012 14:30:44]多謝

    回覆刪除
  5. 歡迎加入環保生活小貼士blog/ facebook 為你分享環保DIY收納等資訊^^

    http://blog.yahoo.com/_CFU4WXMMHVXJM2LYG6Z5FELOFA

    http://www.facebook.com/NSlifeHK
    [版主回覆11/03/2012 14:33:37]不錯的意念喔~謝謝你的光臨~要再來喔~

    回覆刪除

Welcome to leave comments and follow my blog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...